The botten is nådd för idag

Idag har varit en mindre bra dag. Lr den började bra och sen nånstans i mitten av den så vände det och gick bara utför, tydligen. Känner mig som den tråkigaste människan på jorden som vill sitta hemma själv, kolla på Idol, läsa lite bok och käka godis en fredagskväll medan ens kompisar vill ha med en på nåt roligt. Kul att umgås med mig lixom... lär ju inte vara nån som vill umgås med en sån tråkmåns.
Men imorrn hoppas jag blir en bättre dag iaf och att jag ska vara på roligare humör. Ska börja med att åka in o lämna tillbaka en tröja och sen visar det väl sig hur resten av dagen artar sig.

Kommentarer
Postat av: josefine

jo för jag älskar dig! spelar ingen roll hur du är!

2009-12-05 @ 02:28:53
Postat av: Nicole

I do

Så jävla gött att sitta hemma och gröta!

2009-12-05 @ 10:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0