Sunday

Söndag idag då, igen. Varit ganska fullt upp hela dan faktiskt. Först väckte Josefine Lövgren (som alltid typ) mig strax innan 10 och ville ut och gå. Så då blev det en promenad innan frullen då och sen ringde pappa för att farmot ville bli klippt. Så kom hem, slängde i mig frukosten, duschade oså och sen bar det av till Söderfors då för klippning. Blev 500 kr rikare med såhär innan jul. Inte så illa kanske ;) Yeye.. hämtade upp syrran när vi var tillbaka i Tierp igen och då åkte vi till ridskolan för att kolla på den årliga julshowen! Kändes rätt knäppt att för första gången på alla år få vara publik och inte behöva vara med själv och ha sig. Det var iallafall trevligt att kolla och alla va så duktiga så (: Och ungarna på minivoltigen var så söta som små troll!
Hann även att slå Mickepicke en pling och prata en kortis. Läääängtar...

Nu vet jag inte vad jag ska göra dock... Blir väl film lr tv lr nåt kanske. Andra advent idag med för er som missatt de, heh.

Coola ljus va, ser ut som dom brinner ju. Wow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0