Paramore rock

Wooho!
Igår var jag och Emma in till Estocolmo och såg Paramores spelning på Fryshuset! Och dom var awsome. Säger bara go Hayley! Den bruden kan rocka loss på scen minsann och så sjunger hon underbart bra oxå. Så kul att äntligen ha fått se dom! Men iaf, innan det var dags att gå på konserten så var trallade vi runt i på stan först i Stockholm. Handla lite, käka lite, fika lite och sådär bara. Det var en superbraig dag helt enkelt!
Kom hem kl 2 inatt och somnade vid halv 3. Då var det skönt att gå och lägga sig kan jag lova, herregud.

Nu har jag precis dammsugit och bäddat rent i sängen och så. Funderar på att kanske plugga lite körteori lr nåt nu lr börja läsa första boken i Stieg Larsson triologin. Har ju sett alla filmer lixom så då fick jag för mig att låna böckerna nu av moster. Dom är väldigt tjocka dock tycker jag.. Så hoppas dom inte är så tröglästa!

Btw så fick jag syn på en affisch igår när vi kom in i Fryshuset där det stod att 30 seconds to mars kommer till Sverigen den 10 mars och har spelning där :o Så gud vad jag skulle vilja se dom då ju...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0