Näst sista dagen på på 2009

Imorrn äre nyårsafton igen!! Tiden går så otroligt fort så man hinner ju knappt blinka innan det är nyår igen lixom. GALET. Vad gör man som gör att allting går så himla fort egentligen?
Men iaf så är morgondagen planerad och den blir nog bättre än förra året tror jag hah. Förra årest nyår sög rätt hårt om man säger så lixom.. Det här nyåret kommer dock inte bli helt perfekt, en människa som kommer fattas... Saknar dig så himla mycket nu och imorrn kommer det vara ännu värre bara för att. Åh!... Tur att man har bra vänner iallafall som kommer göra det värt ändå!

Nu sitter jag här krullig i håret, lär ju förbereda lite till imörra ju så behöver jag bara finslipa håret lite imorrn så sparar jag lite tid åtminstone eftersom att det är typ tusen andra saker man ska fixa oxå. Drygt o va tjej iböand men ändå kul att kunna göra mkt olika saker lixom med kläder, hår, smink och allt vad de är.

Så nu får jag väl önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0