När vinter och kyla ligger kring vårt hus

...då vill man vänta på julen kring ett levande ljus osv...
 
Det jag mest ville komma fram till att nu är det vinter och det är kallt och det är ju faktiskt inte långt till julen heller ju. Idag har varit en segis dag. Städade å lite så på förmiddan ju och sen på eftermiddan fick prata med Micke i telefon och fick lite braiga nyheter, hih. Vill inget annat än att han ska komma hem nu!
Efter det var det dags att laga mat tills syster kom hem och plocka med diskmaskinen och sen var jag upp till stallet med pappa och tog in o fodra hästarna. Och till sist nu så gick jag över till Jossan och vi var ut och gick som planerat, skönt. Lite kallt dock. Fixat present till henne har jag gjort idag oxå, äntligen!

Nu ska jag dega vidare och sen blire nog film lr nåt i sängen, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0