Merry x- mas!

Det har varit en bra jul trots allt! :) Först väckte syster mig vid 9 (!?) så öppnade vi några julklappar och sen vid halv 11 dök pappa upp så åt vi lite julfurkost och delade ut lite klapapr till. Sen gick jag över till honom en sväng och provade ligga på hans spikmatta bla, shiit va pain men skönt. Så nu har jag testat de oxå!

Kl halv 2 sen så kom mamma hem från jobbet så fixades det till lite och vid 3 var vi på plats hos kusinerna Blomster där det blev Kalle, julmat och ännu mer julklappsöppning, hihi. Jag är fortfarandesom en liten unge när man väntar på att få öppna julklapparna, blir helt till mig haha. Vi hade kvällsfodring med så stallet blev det en snabbis och efter det blev det massa fika och annat gott så syster och jag tog oss en julpromenad för en stund sen. Riktigt skönt faktiskt! Fick även sms fårn Mickepick och då blev jag glaaad! Fick iaf lite fina och bra grejjer (:

Imorgon blir det att festa till det lite iaf med några tjejor för att fira Sara och julen typ. Vilket nog kommer bli awssome hoppas jag :D

Hoppas ni haft en god jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0