Dan före Dopparedan

Idag har jag solat, bakat knäck och bränt mig på knäcksmeten (feta brännblåsan nu) och sen fixade syster och jag de sista klapparna oxå. Niice. Så nu kan julen komma till Adamsvägen 5!

Kvällen spenderas framför bingolottos uppestittarkväll ofc men inte fan vinner mna nåt inte... Ska aldrig mer spela bingolotto! Nu längtar jag som en liten unge tills imorrn för att få öppna julklapparna och äta julmat. Har en känsla av att jag kommer rulla fram på juldagen sen, haha.
Dock saknar jag diig väldigt mycket ikväll.... hade ju inte varit fel att avsluta julafton med en myskväll men jag får så fint vänta till nästa år minsann! Haha de där lät som en väääldigt lång väntan men så långt är det ju faktiskt inte kvar på det här året ju faktiskt.

GOD JUL på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0