9/12- 09

Idag har jag bara hunnit vaknat och sen drog jag i princip direkt upp till stallet och red och grejjade. Gick rätt bra att rida ändå ju även fast jag inte direkt var speciellt sugen men hon va inte helt fläng iaf. Nu sitter jag och väntar in träningsvärken som antagligen kommer komma imorrn om jag inte gissar fel.. Det blir kul!

Och idag är det inte vilken dag som helst heller.. ne. För Josefine fyller 18 idag nämligen! Så om ett tag ska jag bege mig dit och gratta henen lite med en present och så. Hoppas hon gillaren bara!


Grattis bruden!


Kommentarer
Postat av: linn

och jag idag! :D

ska du med ut på lördag?!

2009-12-10 @ 15:06:04
URL: http://stromsvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0