7/12- 09

God morgon alla glada!
Vaknade för en liten stund sen bara efter att ha kunnat sovit någorlunda bra. Gick lixom inte så bra att försöka sova igår. Hatar sånt, det är så drygt.
Men iaf... gick ner och vägde mig nu på morron och blev positivt överraskad minsann! 2 kg lättare är inte så tokigt på typ 2-3 veckor. Måste vara mitt minskade på godis och chips och sånt skit och mina promenader som gett lite resultat ju (: Nog om sånt tjafs nu!
Nu ska ajg nog käka frukost och sen ringa bilskolan och boka ny körtid och efter det måste jag fixa mig lite så blir det sjukan och sen kanske banken oxå fixa till en grej. Så liite har jag att göra iaf!
Sen ikväll blire nog en promenad. Ska få med mig Jossan på den tror jag!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0