3/12- 09

Igår så gjorde jag ingenting lr ah, typ ingenting. Var ut och gick med mamma på fm och sen hängde jag på syster upp till stallet och efter det blev det bodypump! Längtat efter att få träna eftersom att det inte gick förra veckan då jag tog sprutan och hade asont i armen. Men igår så! Det är verkligen hur kul som helst de där och skönt. Träningsvärk idag iaf så som det ska vara.
Sen kan man ju säga att jag blev ganska mycket förvånad när jag kollade min telefon efter träningen lixom. Man slutar aldrig att förvånas minsann.

Nu sitter jag och väntar på ett samtal iallafall och funderar över vad jag ska göra resten av dagen... Ska nog tvinga Jossan att umgås med mig och ut o gå lr nåt.

Jag vill att det ska bli januari typ NU?!

Här kommer lite bra musik oxå!


30 seconds to mars- This is war


Pink- I´m not dead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0