You make me smile

Blev jag glad idag lr?! Ja det blev jag. Idag efter 11 så skrev han på msn. Nu var han i Australien och han levde. Jag blev så pass happy att jag började gråta. Nu måste jag verkligen ta och lugna ner mej lite annars kommer de ju inte gå. Galet hur de kan vara egentligen. Dock blev de inte så långvarit efetrsom jag skulle med tåget vid 12 och möta Linda. Vi drog som sagt in till Uppsala där vi käkade buffé på Little Italy och snackade om allt och inget. Efter vi smält de mesta av maten knallade vi en snabbis på stan och blev kära i underkläder och på väg till tåget hem sen vid 14 så blev de en kulglass för mej. GOTT!

Nu sitter jag här och gör inget. Lr jag har läst lite Ljudet av ditt hjärta som jag äntligen var ner och lånade idag efter typ flera månaders jag ska låna den idag. Hehe. Bättre sent än aldrig. Längtar till New Moon har premiär i vinter! Underbart kommer de bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0