Vettiga saker

Ja, nu sitter jag och gör vettiga saker för en gångs skull faktiskt. sitter och kollar jobb och skriver CV så att man har nåt att söka jobben med sen också. Kan ju vara bra lixom. Dock är det svårt och suger att skriva CV. Menne, bah o kämpa på tills de är klart så att säga. Så blire nog bra till slut ändå. Hopaps jag iaf. För nu vill jag bara bort från de där jävla Atlas Collection. Så jävla less på skiten nu så ni ska bara veta...
Funderar på att gå och dra en solning snart med. Har ju blivit blek som en vet inte vad. Inte undra på heller, har ju inte gått att soal i de här vädret som varit direkt heller. Så i höst hoppas jag på att få åka utomlands och ta igen sommaren! Skulle va underbart, jaow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0