Thursday

Idag vaknade jag redan vid 8.30?! Jag är lite konstig jag vet. Dom flesta skulle nog ha sovit till typ 1 lr nåt istället om dom va lediga lixom. Menne not me! Anyway så drog jag på mej lite slitoslängkläder och begav ner i garaget för att hämta gräsklipparn. Så nu på morron har jag vart duktig och klippt gräsmattan. Gratis motion är ju lix inte fel ibland!
Men nu har jag duschat och sen ska Linda o jag dra in till Uppsala och käka lunch äre tänkt men de skulle ju inte föärvåna mej om vi hamnade på en pizzeria här i Tierp heller faktiskt. Haha.

Kanske en av dom bästa låtarna?
Ny favorit, mhm

Kan jag fatta att jag sett dom live för lite mer än en månad sen?
NEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0