Ska det kännas såhär?

Det funkade inte att bara bita ihop och tänka på pengarna. Som jag trodde. Fick feta ångesten och mådde skit på tåget in och allt detta bara för jag vantrivs så inåt skogen med där jävla jobbet. Pallar inte. Så tog första bästa buss hem igen. Så nu har jag tagit ledigt aug ut och får försöööka övertala mig själv att  jobba liite i sep och hoppas på att hitta nåt annat så fort som möjligt fast de typ inte går. Gaaah. För tillfället hade jag hellre gått i skolan än de här skiten. Jag vill bara en sak just nu... menne de är ju redan kanonkört med de lixom.
Men var ut o gick nyss iaf och nu mår jag bra igen bara för jag inte behöver vistas där borta på Atlas jävla Collection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0