Paaaaaaaaain

Fortfarande helt mör i musklerna. Lr ah mest mina så kallade biceps just nu. Benen börjar sakta men säkert ge med sig lite nu. Men armarna alltså, herrejävlar säger jag bara. Kanske ska ta liite mindre vikter nästa gång!
Annars har dagen mest varit lugn än så länge. Klev ur sängen vid 10, käkade frulle och sen gick syrran och jag ner på köpingen där vi handlade lite saker på apoteket och sen hämtade jag ut min jacka som hade kommit också Heelt kär i den, så jäla nöjd! :D Helmysig och snygg på varen med. Det är bra.... Färgat brynen har jag hunnit med också.

Kvällen får jag se hur den blir, om det blir lugnt lr om de blir mer fartfyllt. Igår hade vi iallafall väldigt roligt och trevligt med tårta, dricka och kortdrickarspel. Kom hem efetr 12 nån gång så det var alldeles lagom de, sega som vi alla var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0