Mensvärk

Gaaad. Här sitter jag med mensvärk för ovanlighetens skull. Pain. Menne, aja... har städat med på förmiddan och det behövdes mer än väl kan jag ju säga. För satan vad mina hyllor och saker var dammiga. Usch. Men nu äre fint igen!

Igår så var det en himla seg dag med film och lite så och sen på kvällen så gick vi till eh... Simon som hade lite "fest". Det vart nyktert emn de var trevligt ändå. Kul o träffa folk lixom. Men vid 1 knallade jag hemåt efetr att ha hållt på och somnat på ens tol typ. Lagom skönt att lägga sej i sin säng då!
Idag blir nog en slö dag de. Jobba imorrn ju... vill inte men bara o bita ihop och tänka på pengarna! Lär ju jobba om jag ska kunna åka utomlands som jag vill göra. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0