Måndag

Vart ska jag börja helgen har varit bra och sådär. På fredagen blev de lugnt tror jag, kommer inte ihåg vad jag gjorde haha.. lyckat. Och lördagen var redigt party! Lisa som fyllde 18 på fredagen firades då. Oh yeah! Vi kan feesta minsann vi brudar :D Började med förfest hos henne och sen vidare till Månkarbopubben där resten av kvällen spenderades. Äkte hem därifrån vid 1 kanske. Vi fick skjuts av Haack. Snelt. Sen slagga vi här ganska direkt.
Söndagen blev lugn den med. Sova länge och sen på eftermiddagen blev de grillning och chill hos Nicole med Julia och Emma oxå. Sköönt! Sen fick jag lite sällskap på kvällen igen och då blev de lite True Blood. Det är bra grejjer de.

Idag har jag jobbat och inte gjort nå mer vettigt direkt. De enda som hänt va väl att min data blev överhettad och dog ett tag för att sedan till slut efter mycket om o men bestämde sej för att återuppstå. Tack o lov! Och från de ena till de andra så är gayMattis här nu o hälsar på mamma. Haha, härlig människa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0