Gbg

Har visst inte skrivit på ett tag såg jag... Så kan de vara ibland. Vad har hänt då sen jag fyllt år egentligen? Knappt så jag kommer ihåg. Men på fredan blev de först Uppsala en sväng och sen hamnade jag på Secret Spot vid Bergstäkten och där träffade jag massa bra människor. Roooonjaaa var där bla.  Började typ gråta när vi sågs. Alldeles föööör längesen sen sist med andra ord!
I lördags bar det iallafall av ner till Gbg vid 11 efter att Herr Hangover tagit sej ur sängen. Haha. Anyway så övernattade vi i Mariestad lör-sön. Kunde inte sova och saknade massa så efter ett litet samtal mitt i natten somnade jag som en stock. De va ju bra de iaf.  Sen på söndag var vi framme i gbg och då blev de Liseberg för Amanda och mej medan mamma och Ulrika var på Madonna. Och på kvällen så åkte Amanda o jag vilse åt skogen kna man säga. Så gåre om man hoppar av vid fel Donken tydligen. Haha, shit. Men efter 1 timmes gående och letande efter vårat hotell som inte fanns så konstaterade vi att vi nog hoppat av vid fel ställe. Ehe... men hem kom vi iaf till slut, gratis fick vi pka med!
Mån-tis har vi knallat på stan och så blev de bio igår, Sommaren med Göran. Lätt sevärd! Kuuul film :D Och idag åkte kom vi hem så nu ligger jag själv här i min säng och micke åkte för en stund. Blev film och slöande och jag är visst trött ändå. De kändes lixom inte så nyss men nu dör mina ögon snart.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0