Follow trough

Nu är jag ready för kvällen. Det blir grillkväll här med hultanbrudarna + 2 till. Synd att Lisa och Linn inte kunde komma oxå! MEn de blir fler gånger så att säga. Cyklade till ICA nyss och när jag ställt ifrån mej cykeln och gått in i affärn så kommer jag på att jag glömt plånboken (!?) i cykelkorgen. Bra jobbat Martina, ehehh. Tur jag kom påre fort så att ingen dummis hade hunnit snott den för mej. De hade varit lite jobbigt kanske. Köpte pommes o cola så nu är jag fullt utrustad plus att jag fyllt på mobilen nu med. Brao.



Kommentarer
Postat av: linn

ja, allt roligt hände när jag var borta!! :(

2009-08-25 @ 18:23:00
URL: http://stromsvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0