Chill

Idagen har varit lugn och VARM om inte annat. Först jobbade jag 9-15 och sen mötte jag upp en människa på Stadium efter letande av en ryggsäck bla. Så de blev lite lidande i värmen på gågatan och sen  ännu mer värmeslag i en galet varm bil, en glarre på Donken och sen drog vi hemåt igen och fick lite mer värmeslag. Men man ska väl inte klaga lixom nu när sommaren äntligen kommit tillbaka. Yey!
 Anyway... kom hem vid halv 5 och då slöade jag lite och sen kom Nicole och vi cyklade till ica och handlade lite gottis---> arvidsbo, där vi kollade film och bara chillade och sen cyklade jag hem därifrån. Kom hem för en stund sen. Så de har både blivit motion och floskande idag. Pluss minus 0 lixom.

Nu ska jag nörda vidare och sen sova. Tandläkarn imorrnbitti kl 9. Tur man bor granne med folktandvården lixom ;) Och sen så fyller ju JAG år imorrn oxå, så då blire smörgåstårta och sådär minsann, gott! 19 jäla år. Börjar bli gammal nu fan! Uscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0