Wöööw

Skola idag en sväng bah. Hade långhår på fm och betygsprat. jag blev chockad över mej själv. Trodde jag låg på typ G i allt men inte då. Happy :D Så fick jag VG på min romantiska frisyr oxå (Y) Yey.
Kom hen nu vid 15 och fint väder äre med. Just nu sitter jag och käkar godis och slipar lite på valborgsplanerna. kommer nog bli bra de där. Blir en del brudar som kommer hit och grillar kan man säga. Trevligt! Chill att börja kvällen med  lite tjejpartaj sådär ju faktiskt med snela vänner. Får la se hur duktiga jag är på att sköta grillen dock men jag ska nog lämna över det jobbet åt herrn som kommer hit då. Så det blir finemang det ;D
Längtar, hoppas det blir kanonväder oxå ju. *Håller tummen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0