Sommar?

Åhhh vad jag ÄLSKAR vädret idag. Sunshine lixom!! Kan gå ut utan tröja tillomed så länge man befinner sig i solen iaf. Hur underbart är inte det då?!
Vart ut på chillpromenix 2 ggr redan, först med syrran och sen med Jossan och vi åt årets första mjukglass. Inte så dåligt. gottgott.
Mitt ansikte har börjat bli invarderat av fräknar oxå, sommrigt ju. Gillarom faaktiskt om jag ska vara helt ärlig ;D



Igårkväll blev det lite grillning av kött som slutade med att vi drog fram stekpannan och stekte istället. Gick liiite fortare lixom, haha. Det var massa trevligt. Senare hann jag även emd att kolla läget på Möbeln med Ronja oxå. Dock var jag sjuukt jäkla trött och lite för nykter kanske men de va väl trevligt förutom att nån äcklig 40+ gubbe kom och kramade mej och kallade mej för älskling. IOUGH. Don´t like it. Åkte iag hem och somnade väl vid 2 helt stendöd kan amn säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0