Rubrik

Sovmorgon och så idag ju och jag klagar såklart inte. 11 bussen in för att ha kundpass sen då. Min kund kom inte idag så jag hjälpte Camilla med en färgkund som jag tog över sen när hon var tvungen att sticka. Klippte lite på luggen gjorde jag med. Blidde bra det. Tåget hem sen vid 20 över 4 hungrig som ett as plus att jag var tvungen att gå hem sen med skavsår på min lilltå. Pain >.< Tur för mej att det fanns mat hemma iaf som var klar! Pannkakor.
Annars har jag mest bara pluggat och lite såååååååååååå lix.

Nu sitter jag och försöker plugga lite till men det går inge vidare det som vanligt. Inte nog med det så rinner det i näsan oxå 24/7 och så hade jag ont i halsen imorse med. Waaah. Inte bli sick nu! Jag som aldrig blir sjuk ju. Blä. Hoppas det vänder typ nu?!

Lala... skitnära till student och sånt med ju, helt galet :O

Tjingeling!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0