Plugg

Wööööw jag pluggar! kors i taket lixom gånger 2 typ! Weeei. Men kände att jag behövde en paus, bara en pytteliten paus (A)

Skolan idag med ju. Började 12.50 så blev ju 11 bussen in till stan som vanligt. Köpte lite batteries på Claes Olssons innan jag stack till skolan så nu kan min mp3 återuppstå igen. Bra gjort! På svenska gick vi bara igenom lite inför det muntliga nationella :S Jag kommer typ dö när jag ska stå där i 5 minuter och snacka. Jag suger på sånt plus att det är skitjobbigt! Ble. Men men, bara å bita ihop lr nåt.
Nu sitter jag ju å pluggar som sagt, boooring.............. Inte har jag sprungit på en vecka nu heller, inte brao. Martina kommer bli tjock snart. Usch. Så atte får bli en tur imorrn. MÅSTE.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0