Party like a rockstar!

Igår var det fredag som sagt. Apu först och partaj på kvällen. Ronja och jag drog ut på kruuugen med 2 till som hon känenr från Skyttorp och Uppsala. Typ Emma och Mickis tror jag dom hette. Trevliga tjejer! Anyway... kl 19 satt vi oss på tåget mot uppsala med lite fördrickande hemma hos hon Mickis och lite gitarr och sång med, coolt. Halv 10 blev det bussen ner mot stan och krogen. Kan ju inte säga annat än att det var grymt kul! Kalaslyckad kväll. Dansa dansa dansa tills vi inte orkade mer och tog 1 tåget hem till Tierp igen. Haha, vilken syn. Lagom kul vi hade på hemvägen sen och folk hade kul åt oss. Barfotagång hem lixom. Skapligt skönt kan man säga. Yeye, var väl hemma vid halv 3 kanske och sen kl 3 kom någon och ville vara social. Hah.

Idag har jag abh chillat i stan med Jossan och Caroline och kvällen får vi se vad den bjuder på. Ska nog umgås med Josefiiineee tror jag.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0