Lov, dag 3

Idag har jag and Nicole glidit runt i Uppsala från typ 12 till 17. Det ni! Lite gå i affärer, lite tandläkare, lite Donken, lite mer shoppa och liiite til Donken (A) och sen bussen hem hit. När vi kom hem till ma place dunkade vi lite lasange och sen kollade vi på Lucky Number Slevin, se den! Massa bra fast jag fick anstränga mina hjärnceller mycket för att fatta och fråga Nicole liiide. Jag fattar seriöst inte varför jag har så svårt för att fatta lixom. Koppla allt som händer. I must be retarded lr nåt, iaf lite verkar det som ;D

För att Josh Hartnett är SNYGGast.







Kommentarer
Postat av: Nicole!

Inte snygg i musha ju : <

2009-04-08 @ 22:35:32
Postat av: Linda Näsbom

ÅH SNYFGGGGGG<3

2009-04-09 @ 11:49:51
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 11:56:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0