It is fredakk

Fredag, iiigen. Helvete vad veckorna går fort nu alltså. Snart äre skolan sluuuut. B-E-A- utiful!
Praktitk idag eheheh. Ronja och jag satt mest och var lite sega och snorade oss genom dagen. Förkylda, jaow. Hata näsor som bara rinner och rinner och att ebro på det så undrar jag vart allt snor kommer ifrån lixom? Man blir förkyld åså bah äre där utan nån direkt anledning (lr ja förkylningen är väl en anledning men ändå), konstigt ;o
Kom iaf hem vid tre typ tror jag och sen dess har jag bara ta´t det lilla lugna och kört biiiil i småkvarter och parkerat i rutor. Gick helt okej ju! Nu vill jag ta körkort. Sen så var vi (mamma och jag) in på Englunds med för jag skulle checka efter gladiatorsandaler men fanna inga som jag ville ha men blev ett par ballerina med spänne runt vristen iaf som jag fick av mamma. Snällt av henne! Får köpa sandalerna i stan sen så atte.
Nu åt jag nyss och var ut o cyklade en snabbsväng med Jossan, trevligt som vanligt.
Kvällen ser rätt händelselös ut, boooring! Kom och entertain me någon?! Annars får jag väl försöka överleva ändå, heh.

Later!

Känn peppeeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0