Homecoming Queen

Måndag idag igen då och sådära. Seg dag i skolan som vanligt på måndagar men det går ändå rätt fort så det är väl bra antar jag lixom. Heh. Blev 3 bussen hem efter en snabbshopping på Gina (A) Miiih. Nu måste Martina spara lite igen.

Kom hem vid 4 på eftermiddan dårå och sen dess har jag bara inte gjort nånting vettigt alls förutom att köra massa bil. Wei. Körkortet kallar lixom ;D Yeye. Måååste plugga teori som ett as nu! Så så ligger det till.
Nu har jag en kladdkaka i ugnen och fördriver tid hära så länge uttråkad som jag är. Join me?! 

För övrigt hittade jag in hos ett Tierpsband  på Myspace och måste ju säga att dom är fan bra! Vilken röst alltså. Den ni.

http://www.myspace.com/setyourmind

Hinder- Homecoming Queen

  

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh orkar inte att det är Mattis som sjunger. Haha jag har sagt det till honom flera tusen jävla gånger men inte förrän efter 4 år fattade han att han har en riktigt bra röst.

2009-04-21 @ 18:55:46
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0