Fake it if you don´t belong

Uhlala! Ehh, idag då. Vaknade vid halv 9, käkade frulle och körde sen till stallet. Har Gustav idag och imorrn, kul ju. Blev iaf en tur utomhus med syrran och Sandra. Gustav var duktig hest. Så jag slapp sitta och vara dörädd xD Shit alltså vad töntig jag har blivit. Måste vara åldern ;D Yeye, fick skjuts hem av pappa. Kom hem bytte om lite och sen ut och övningsköra en sväng med honom i hans jobbarbil. Snacka om skillnad på bil och bil alltså ;O Herregud vad lättkörd den var och skön att köra avr den med om man jämför med våran jeep lixom. Eheh.
Nu sitter jag bara och chillar och samlar krafter till kvällen för då vankas det påskfest som jag väljer att kalla det. Fest på en skärtorsdag=påskfest lixom.

Slänger in två bra låtar med!




Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

eller emoparty

2009-04-09 @ 15:07:16
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren herself

Lr de då ;D

2009-04-09 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0