Ewerywhere

Öhh, vart på tävlingar i Södertälje hela dagen idag. Steg upp kl efter 6 typ. Fick ställa tre larm (som vanligt) när jag ska upp så tidigt lixom. Ble. Var jag trött lr?! Lala... syrran vann första La, det ni! och fick ett ner i andra klassen. Bra ju. Sen på hemvägen blev det ett stopp vid Donken oxå. Gott (A)

Nu kollade jag precis klart på King Arthur utan att gråta som jag trodde jag brukar göra till sånna filmer men icke. Likabrade, haha. Sista dagen på lovet idag med och jag har inte ens kollat åt skolarbetet som ska in den här veckan.... Inte så bra kanske, men det löser se de där. Tur för mej att jag är ledig på tisdagar lixom, imorgon exempelvis. Härligt!
Hungrig är jag oxå så nu måste jag stoppa i mej nåt, typ stekta ägg lr nåt i den stilen fåre bli. Göddie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0