April April

Jag har blivit luuurad åhåhåhh. Hah, ne värs men man hade ju hoppats att uppsatshelvetet var ett skämt ;O Ble.
Idag äre ju 1a april som sagt. Helt jävla underbart äre och idag kom verkligen den riktiga våren. Som jag längtat! Anyway, hade ju nationella i sv B (uppsats) på morron. Började halv 9 och man fick sitta till 13.30 om man ville, fem jävla timmar. Dock satt jag bara i typ 2 o en halv. Skittråkigt och apdrygt och det gick nog inge vidare heller kändes det som men nu äre iaf gjort och de är det som räknas. Efter skrivandet mötte jag upp Linda och Amanda som satt och stekte lite vid bryggan mittemot min skola och vi tog bussen ut till nya IKEAs invigning! Yeah lixom. där virrade vi omkring ett tag, megastort typ sveriges näst största lr nåt. ni kan ju tänka er. Efter vi virrat runt på olika avdelningar pausade vi i resturangen för lite käk, kotlettrad med efterrätt och underhållning under maten av självaste Rongedal. Inte så dåligt kanske ;) Linda blev fotad med twinsen oxå, stekit! Hann in på skopunkten gjorde vi med och jag blev kär i ett par skor, gladiatorsandaler lr vare kallas. Måste ha snarast! Efter det åkte Among med bussen hem och jag och Lindis drog in te centrum igen där vi gick till donken och handla lite. Jag en glass och hon cheesburgare sen satte vi fart mot ån för årets första brygghäng i det underbara vädret! Finns nästan inget bättre än att sitta vid ån och bara njuta av solen och så. Me like very mucho. Efter en stund kom Elin och joinade oss oxå, trevligt. Blev en svängom på stan och möta upp Vickan för att göra ett litet hemligt ärende. Haha!
Blev 5 bussen hem för mig och Linda Näsbom och nu sitter jag här helt död efter en massa braig dag.
Kom hem vid sex och kasta i mej lite mat, chillade lite och för några minuter sen kom jag hem, Hämtade ut mitt löshår som kom idag. Yey!
Innan jag stack och gjorde det kom en gubbe och visade foton som tagit från luften på vårt hus och det var lite ruuligt.

Innan gubben gick.

Gubbe: Du har nycklarna kvar i låset, vet du det?
Jag: Neh, OJ! Tack ;D
Gubbe: Lr äre så ni gör här ute på landet?

Det var lite kul tyckte jag, höhö. Hans kommentar lixom. Bor jag på landet? :O

Bildbomb!

  
   
 


  



Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

helt jävla underbart snuttan

2009-04-01 @ 23:12:34
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0