Torsdag

Go natt ungefär... Nejmen först ska jag kluddra lite, men bara liiite faktiskt.

American Crew visning igår iallefall på BJ:s i Uppsala där vi för övrigt ska ha våran studentskiva om typ 8 månader. 8 månader lixom. Tiden bara flyger fram. Var ju nyss måndag lix. Men tillbaka till visningen. Det var kul faktiskt. Har aldrig vart på nå sånt innan så. Lite modeller åså typ och så var de en snubbe som klippte och hade sig med typ. Han var duktig.

Idag dårå har jag typ sovit och sen blev det 11.10 bussen till skolan. Började 12.30, så otroligt slappt har vi de. Helt galet. Men de ska vi absolut inte klaga på! Fick en permanentkund. En tjej som ville bli lite lockig så då gjorde vi henne lite lockig oxå. Det blev bra. Dock så ogillar jag att rulla så fruktansvärt mycket. Martinas tålamod brister lixom emellanåt. Ida hjälpte till lite för att få de o gå lite fortare så att säga. Så tack för det. Efter det tog jag halv fem bussen hem och sen direkt vidare till kusin Niklas som fyller idag. Grattis på han! Käkade min middag där alltså som bestod av smörgåstårta och lite kladdkaka på det. Mumma! Vidare till stallet efter det oså sen blev det Idol ofc lixom. Går inte att missa jue. Visst fanns det nåra som man fastna för idag oxå, så blir nog ett bra startfält i år. Btw så är denna juryn mycket bättre oxå enligt mej iaf. Sådetså!

Imorrn blire film och tjockande på pizza slah kebab på kvällen hos Julia! Yeah (Y) Så min freadgkväll is saved lix.

Lala... nu ska jag sova som sagt.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0