Tisdag

Klev upp vid 7 idag för att fixa till mej lite och helt enkelt springa till bussen sen. Stress, stress. Hann inte ens käka frulle idag så det fick bli sen när jag kom till skolan. Fattar inte vad jag gör på morgnarna. Lr grejjen e nog den att jag inte gör nåt alls kanske. Är sådär galet seg lixiom så att allt går i slowmotion typ. Kaaan vara därför. För visst händer det att jag hinner med en hel del ibland oxå fast de är ju iofs när jag får sova till typ halv 10.

Till skolan dårå. Vi började morgonen med att samlas i skrivsalen. Våran klass typ handels och företags 3orna och nåra 1or och 2or därifrån oxå tror jag. Eheheh... mycket folk. Och de vi då skulle göra var att alla UF företag skulle berätta om sin affärsidé för alla dessa människor. Lixom stå där framme med en mick och snacka. Usch sånt är läskigt menne jag klarade av det utan göra bort mej iallefall så nu är jag stolt över mej själv. Med tanke på att det där med att stå och prata inför mycket folk inte är redigt min grej. Dock var detta ändå bara en liten "uppvärmning" om man tänker på att vi sedan ska presentera oss i Musikens hus senare framöver och då kommer hela upplands UF företag vara samlade tror jag de var. Men anyway massa mer folk... Blö ;o Efter det hade vi lunch och sen klippte halva gruppen några utav frisörettorna. Klippte Annikan jag och det gick bra de. Tog 15.49 tåget hem sen oh nu sitter jag här mätt och belåten, blev lasange idag igen för min del. Gotti! Så snart bär det av till Tirk och kika på träningar och sen kvällsfodra o fixa i vårat stall.

Ikväll är det IDOL som gäller och sen skriva klart SV- saken.

I´m out!

                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0