Tisdag

Yo!

Tisdag idag ju. Veckorna går fort fan, jisses. Anyway så är jag ledig idag. Me like! Sov sådär lagom länge typ till 12 nästan tror jag. Sovit bort halva dagen med vad gör det mej lixom? Det är ju ändå bara regn, regn och ännu mera regn utomhus vilket gjorde att det sket sej med mitt utochgå när jag vaknade. Får ta till kvällen istället, hoppas bara vädret vill ge med sej nån gång. Annars kommer jag bli galen snart. Ge mej sommar och sol igen. Tack. Att bero på sommar så har det på sin höjd vart typ 2 veckor sommar i sommar, max 3.

Vad har jag gjort idag dårå? Jo... ehm.. typ ingenting. Drog på en film efter frullen vid 13 och den blev klar typ nyss. "Nothing to lose" lr på svenska "Inget att förlora" och den är bra! Lite rolig åså lixom. Avklarat den 2 gånger nudå. En Martinafilm helt enkelt, finns inte många sånna. Martinafilm likamed filmer som jag klarar av att kolla på utan att bli rastlös och springa runt och göra massa annat istället lr somna på så att säga. Men nu kanske man ska börja fundera på att borsta tänderna? lr vad säger ni :') Och kanske kasta av sej sovtröjan och dra på sej nått vettigt, som byxor till exempel. Fast de är rätt skönt att inte ha byxor på sej, att bero på inget alls lix. Menne som sagt nu ska jag borsta tänderna åtminstone.

So long fuckers! :D



:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0