Tisdag.

Idag äre en helt vanlig tråkig jäkla vardagstisdag, typ. Anyway så vare måndag igår iaf, en händelselös måndag kan man säga. Lite skola och lite stall och lite sola. Haha sola vare jah. Bränd om rumpen kan man väl kanske säga att man blev. Ugly. Dock så blev jag lite depp igår av en sak och sen glad igen av en annan händelse oxå som hänger ihop med den andra. Jobbigt läge. Men jag får väl lära mej leva med det I guess även om det suger. 

Tisdag idag då som sagt. Sovmorgon idag. Skönt! Började vid 12.30 och hade en 3timmars lektion, permanentkursen med andra ord. Rullade iaf ett helt huvud dock är jag rätt seg fortfarande. Att rulla permanent ska ni veta är bland det absolut tråkigaste och tålamodskrävande skit man kan göra.  GRR. Och med tanke på mitt tålamod (om jag ens har något) så är det ingen bra kombination. Går mej på nerverna gör det.  Slutade i vilket fall som helst vid 15.30 och då drog jag en repa på stan och handlade mej en sjal. Jag handla en sjal lixom. Haha. Men den är bara svart så lixom. Sen 16.19 tåget hem. Observera ett KNÖKFULLT tåg. Lite smådrygt sådära. Sen vare bara hem käka lite åså upp till stallet och rida. Kom väl hem vid halv 8 nån gång och sen dess har jag inte gjort ett skit. Lr ja, bärt upp lite tvätt och rnsat lite i garderoben typ. Och sen så känner jag mej helt stel i nacken och axlarna oxå. Usch. Det tar på en att stå och arbeta hela dagarna och sen stallet på det. Inte det mest oslitfulla görat om man säger så. Så funderar fan på att beställa massage lr nåt i den stilen, kan behövas tror jag. Får väl lägga ut när man inte har sån tur att man har nån annan som kan görat. Skulle ju inte vara helt fel de inte.
 
Aja nu har jag uppdaterat slash klagat klart. Ursäkta allt småklagande och lite depp men det är skönt att skriva av sej allt. Så deal with it ni som läser lixom! Annars äre bara att låta bli.

God natt.

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0