Studentmösseprovning!

Japp idag vare då studentmösseprovning som gällde på morron. Så nu är mössan både utprovad och beställd. WIIIHO! Fyfan alltså. Nu börjar man inse vad det verkligen är som ska hända om några månader ;o Det är helt totalt galeet!

Efter det så hade vi den halva av lektionen som var kvar och sen lite klassråd slash PA och sen lunch. Men det var äckligt. Blodpudding likamed inte gott. Så jag tog lite flingor och mjölk istället. Fick duga lix. Sen fixade jag Catta och Madde våran affärsidé klart och sen blev det 14.55 bussen hem. Jag sov hela resan typ, från Uppsala till Månkarbo. Skönt ju. Hemma vare mat som stog högst upp på att-göra-listan. Lasange har jag käkat. Så otroligt gott!

Lala... Sen lär jag nog plugga ikväll... lr vänta nu... Martina du SKA plugga ikväll!

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0