Regn, rusk och härliga dagar?

En skön dag iaf om inte annat^^ Aja, jag drog till Sandra sen iallefall efter 15 nån gång. Vi typ chillade en kortis hos henne, haha chilla är nog inte mitt ord redigt. Sen så traskade vi till ridskolan i regnvädret. Helt blöta när vi kom fram, isch! Så jag hängde lite medan hon mockade och donade. Mamma hämtade mej sen och Martina har som vanligt stenkoll, not, haha.

Angelica ringer: Vi är här nu

Jag: Okej jag kommer!

Går ut och det är ingen där, jag bah jaha?
 
Ringer Angelica och frågar vart dom är.

Angelica: Vi står ju här utanför

Jag: Neh, vart?

Angelica: Jo hos Sandra

Så då slog det mej att jag ju inte var hos Sandra längre utan på ridskolan. Hur ofta glömmer man bort vart man är lixom? Typiskt mej.

Det va lite kul och mamma tycker jag är flamsig och har noll koll. Menne that´s me I guess. Så lev med det lixom. Åkte iaf till vårat stall och mockade och borstade lite på Skaien. Sen tillbaka till ridskolan igen och kikade lite på träningar och umgicks lite till med Sandra. Sen skulle hon rida ut en sväng på ponnyn sin så då gick jag med upp till vårt stall eftersom att vi ksulle fodra djuren. Så då har jag ju kind of fått min lilla motion idag som jag tänkt. Hem efter det och nu har jag duschat. Skönt! Känner sig lite fresh igen lixom. Funderar på att ta tag i och skriva den lilla uppgiften som vi fått i kultur och stilhistorian oxå. Vara ute lite i tid för en gångs skull. Jag har nämligen en förmåga att skjuta upp saker och ting, speciellt läxor. Men vem gillar sånt lixom, menar väl det. Aja ett år kvar nu bara, ett år! Helt galet. Tiden går så fruktansvärt fort. Jisses. Snart  är man gammal och gaggig typ, hah. Usch. Det får vänta ett tag till.

Sådär nu har ju nästan vart lite flitig med bloggandet här. Bra lr nåt. Va vet jag.

I´m out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0