Onsdag kväll

HEJ!

Idag har jag vart en snabbis i skolan typ, sen en snabbis i stallet. Jag cyklade till stallet typ 4 km och sen hem och sen hit. Känner mej duktig fan. En redig cykeldag. Över en mil typ ju om jag räknat rätt. Inte varje dag.

Nu sitter jag hos Julia. Trevligt! Nicole och jag har vart här i 3 h själva oxå innan hon kom. Vi käkade nästan upp allt godis vi köpt, nördade och sen blev det idoltittande. Och den där lillkillen är asgrym ju! Tycker jag iaf, sådetså :D Efter det kom Julia hem från sin sparkabollträning. Det blev häng i soffan och nu sitter vi vid datorer och nördar och skrattar. Haha så det ska va ju ;D Jag har bestämt mej för att knoppa här inatt med. Palla cykla hem igen lix... Ne menare. Btw så vann jag datafighten mot Nicole, Haha. Så klockan 00.00 är det ehnnes tur.

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0