Nytt inlägg

Hej allahopa everybody!

Eheheh... sovmorgon idag igen. Häärligt att börja morgonen med en dusch, man vaknar lixom till av det. fixa lite, käka frulle och sen 11.10 bussen idag igeeen. Började kl 12.45 med kundpass. För övrigt dagens enda "lektion". Jag fick 2 st kunder, två damer. En var typ tant och den andra i typ "mammaålder". Tanten ville klippa av sej håret så då gjorde vi det. Kortkort men bra. Sen den andra kvinnan mest snygga till frillan, tog väl 3 cm kanske och klippte lugg. Hon blidde nöjd. Bra de iallefall.  Slutade vid 16, blev alltså halv fem bussen hem med Annika, syster och deras klasskompis. Trevligt med lite sällskap. Kom hem blev lite nördande här  och jag blev lite happy... lala. Jisses. Sen käk oså stallet. Skai var lite cp idag. Jag blir tokig på´n ibland alltså. Bara allmänt odräglig. Typiskt han efter att han stått lite. Men men han är ju söt iaf. Tur det. Och nu har jag käkat lite rostad Skogaholmslimpa och druckit mjölk. Rostade Skogaholmslimpa är hur gott du vill! Mums. Kollat lite på sista kvarten av Idol med oh killen med gitarren var helt bäst fan! Lika han igår och snygg var han oxå, ihh. Man blir typ helt till sej när sånna människor kommer in med sin gitarr och bara ehm.. äger helt enkelt. Härligt!

Men nu var jag väl klar typ så...

Natti.

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0