Kväller

Jaha då var man hemkommen från stallet precis då. Har hjälpt syrran att hoppa å lite så. Det gick bra det. Sen så hade vi kvällsfodringen nu oxå viket innebär att vi plockatt in alla hästar och givit dom sin kvällsmat. Nåt kul med helgen ska väl dom oxå ha lix. På vägen hem blev det ett stopp vid Hemköp oxå. vi var sugna på nötter, ja ni hörde rätt. Nötter och inte godis. Gotti gotti. Nu sitter jag här och ska fixa till mej liite iaf. Tog mej äran att sno en öl ur kylen oxå. Kall öl är typ gott! Och jag var sugen så lixom. Dock börjar jag redan bli kissnödig xD Men så äre. Aja nu har jag inte tid att sitta här å nörda längre!

Ha en bra kväll.

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0