If I could turn back time

Som sagt, if I could turn back time.

Men här kommer lite uppdatering typ.

Söndag blev det Uppsala me syrran och lite slösa pengar. Jag som inte skulle röra min klippengar men sånt som händer ju. Hittade iaf två två typ lite längre tshirtar, en svart och en svart med nån krusidull på. Lite "finare" sådär lr nåt. Ett par lila tights införskaffade jag mej oxå. Kul med lite färg ju. Resten av dan blev slapp. Gjorde inget vettigt alls förutom att gå till stallet. Lite motion.

Idag har vart en trög dag. Har vart så otroligt trött. Vilket jag tycker att jag minst av allt borde vara. Sovit till halv 10 och 10 tis, ons, tors och till 8.15 i fredags. Ingen jobbig vecka direkt då dagarna innehöll en lektion från 80 min till 3 timmars. DEssutom Apu på fredagen men det tar ju lite på krafterna att arbeta iofs. Sen sovit länge o väl i helgen med.. Men det kankse kan bero att man sover för mycket oxå? Vad vet väl jag. Anyway så har jag vart seg hela långa dagen. Lite långhår på förmiddagen sen kultur o stilhistoria och PA på det. Nu börjar för övrigt allt det där med arbeten komma igång igen. Och jag känner mej så otroligt opepp på allt vad skola heter nu. Bläsch. Men de är väl bara till o bita ihop. När vi slutat sen vid 16.10 mötte jag upp Linda o Amanda. Linda och jag var kind of hungry så..... det blev en donken med Lilla menyn. Gott och mättande! Dock kanske lite onyttigt men ehm det jämnar ut sej i längden typ.
Lala bussen hem sen och stallet direkt på det. Och nu sitter jag hära som ni kanske märkt?^^

Lala...

Btw så kom den dagen som alla går och fasar över. Nämligen den dagen då skolfotona kom. Jisses man blir alltid lika missnöjd i princip. Aja gfruppbilden såg jag helt miffo ut. Ser ut som en uppstoppad korv fan och det är inte fint. Grr. Men porträttfotot var helt okej faktiskt. Skönt det iaf såhär sista gången i hela livet man behöver utsättas för detta hemska påhitt.

Helt galet ju. Allting i skolan är lixom för "sista gången" alltihop nu. Det känns lite konstigt att aldrig mer behöva gå tillbaka till skolan när en sommar är över sen lixom. Tänk att aldrig mer behöva pina i sej den dära äckliga skolmaten tex! Bara de är ju halva grejen med skolan lix. Och på måndag är det dessutom studentmösseprovning! DEt är så jävla nära nu alltså! I juni är det VI som är fulla och galna och åker runt på dessa flak eller vad man nu vill. Så himla härligt men ändå så konstigt. Känns som det var igår man satt i den dära stora skrivsalen och blev uppropad för att få se vilka människor man skulle få gå med.

Men.... Hare!

Och du ah, DU.
 



Slänger upp en bild på skolfotot då.

I´m out!

Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

<3

bara

<3

2008-09-22 @ 21:14:21
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Nicole

Snygging på G :D

2008-09-23 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0