Höst.

Åh... nu är det verkligen höst, igen! Sånt gillas inte. Vart sjutton tog sommarn vägen? Den bara försvann lika fort som den kom typ. Det suger. Nu väntas en lång, dryg och jävlig vinter, gu så kul. Not.  Bah... ge mej sommar och sol igen. Tack!

Aja vidare till helgen då... I fredags klöpp jag först Linda och Amanda som sagt och sen kom Emma och Tommy. Vi tog oss en cykeltur till Amanda. Kollade film, åt allt såntdär onyttigt och ahde trevligt helt enkelt. Kul kväll! Och jisses vare va kallt ute då, Helt galet. Va bara till o dra fram vantar och hela kittet fan. Men det är skönt att få klä på sej massa när det är sådär kallt och kyligt. Lite småmysigt typ. Kom hem vid 01.00 och somnade vid halv 2 typ för att sedan stiga upp kl halv 8 på lördagmorgon där igen tror jag de va. Syster skulle tävla i Trögd. Och det gick askalasbra! Hon är numer kvalad till MSV och Upplands distriktsmästare. Grattis till henne!

På lördagkvällen, alltså igår var det Kulturnatten i mUppsala som gällde. Jag, Angelica och Linda tog 21 tåget in där vi sen mötte upp Emma, Amanda och Tom. Vi gled runt lixom och hade kul som vanligt. " Du, ah DU!"  Haha. Amanda, Linda och Tom tog 00 bussen hem så då stannade jag kvar med Emma och syster till typ halv 2. Och Lindas kära vän Kristian tjoade på mej i busskön och de första han säger är " De är du som är den omtalade Martina, Hej" Öh? hahah lixom. Åså bah " Linda har berättat hur du är. Klantig och helt borta typ. " Hahhha yeah that´s me lix :'D Aja jag har iallefall fått klart för mej att det tydligen stämmer rätt bra in på just mej. Härliga tider lr nåt. Kom väl i säng efter 3 nån gång sen. Kul kväll de med iaf.

Idagen har bara vart allmän seg. Vart en sväng på Tirk och jobbat slash kollat på tävlingar. Och det gick bra för tirkarna :D Sen till vårt stall och fixa lite, efter det bar det av hemåt för lite käk, en solning och sen klippte jag Fredde nu på kvällen. Kvällsmaten blev en pizza. Och jag är typ liten i maten tror jag. Beställde en barnpizza och var mätt efter halva. Hah. Men lagom det.

Lala nu borde jag inte sitta och blogga utan göra min läxa istället. Blä. Fyfan vad jag är lat av mej lr rent utsagt  inte har nån pli på mej själv. Jag har vetat om den där uppgiften i 2 veckor nu och den ska in imorrn lix.. Ehm.. och nu är kl 22 snart och jag har still inte skrivit ett ord lr ens öppnat blocket. Plus att klockan ringer vid . 5.30 imorrn. Aja får väla skylla mej själv lite kankse. Men nu ska jag åtminstone göra ett försök till att börja med det och inte bara tänka på att jag måste. Fast man säger väl att det är tanken som räknas, lr?

du

Go natt.

I´m out!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Hösten suger! Och det är bra att jag inte är ensam om att säga klöpp ^^,

2008-09-16 @ 19:27:55
URL: http://likabrade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0