Helg

Ja, då var den här helgen över den oxå. Det går så fruktansvärt fort allting. Det är hemskt tycker jag. Man hinner lixom varken tänka ut lr in på vad som händer ibland. Utan tiden, dagarna, månaderna och åren bara rusar förbi lix. Lite för fort. Men till helgen.

Fredagen spenderades ute hos Linda i Degerbo. Syrran och jag skulle joina henne på kvällen å ha lite mysigt så medan hennes bror hade dragit hem lite folk och skulle ha fest. Myskväll vare jah... När jag kom dit så hade Linda lovat Tommy att jag skulle ta en tabascoshot med henne. Så när jag kom in i köket så haffade han mej och släppte mej inte förrän jag druckit den där shoten. Så för att få tyst på han så drog jag i mej den där fruktansvärt starka och äckliga tabascoshoten. Botten upp, håll minen och drick lixom. Och på den vägen blev myskvällen till en helt galen kväll slah natt. Det blev en fartfylld fredag med limbo, dans, sång, skratt och allt möjligt. Jag hade nog liiite för kul tror jag och det blev nog liiite för mycket av den glada drickan. Jag vaknade iaf vid halv 6 på morron i soffan och förflyttade mej i nån slags dvala in till Felicias säng där jag fortsatte sova. Upptäckte även att jag blivit några blåmärken rikare under kvällen oxå. Som vanligt då med andra ord.

Lördagen började med att vi vaknade upp hos Linda. Första gången som jag varit ordentligt bakfull faktiskt. Annars brukar det vara rätt lugnt på den fronten. Seg och ont i skallen. Men det blev frulle och det var GOTT. Lite prat och skratt om gårdagens bravader sådär vid frukostbordet. Linda drog igång med att städa sen och pappa kom o hämtade syrran och mej för att åka och lassa hö. Det var ju precis det man ville göra sådär på morgon efter en hård fredag. Efter det blev det iallefall en pizza. Behövligt! Sen vidare hem och tare lite lugnt, duscha å lite så. På kvällen sen åkte jag till Degerbo en sväng igen för en myskväll med godis, tvtittande och kortspel. Trevligt trevligt!

Idag så har syrran tävlat men jag skippade att följa med idag då jag kände att jag behövde sova ut lite och vila upp min mörbultade kropp. Jisses. Anyways så vakande jag vid 11 och drog med mej datan ner i tvrummet. Kort därpå vid typ 20 över 11 så tycckte Nicole att jag skulle hänga med henne och Sandra till Uppsala. Så.... helt nyvaken rusade jag upp och fixade till mej på typ 30 min. Wooh, lite stressigt men det gick de med. Kl 11.50 kom Nicole och hennes mor och hämtade upp mej för att åka till station. Väl inne Uppsala började vi med att dra en kebabtallrik på Jalla Jalla hungriga som vi var. Blev en god och stadig frulle för mej idag med andra ord. Dags för rännandet i affärerna sen då. Sandra shoppade loss ordentligt hon medan Nicole och jag var lite mer kind of panka så att.. Men Colly hittade iaf en snygg jacka och ett par skor och jag fick med mej en mössa hem och nu är jag fattig. Böhö. Menne har nåra klippningar nu i veckan så det jämnar ut sej iaf. Härligt det.  Trevlig dag med två av de bästa brudsen!

Nu sitter jag här och har käkat lite typ sallad och druckit cola. Kom från stallet för nån timme sen med. Cyklade dit men fick skjuts hem. Alltid skönt. Lala....sen har jag tänkt plugga lite oxå. Men förmågan att skjuta upp sånt brukar lixom komma emellan. Det visar sej hur det blir me de helt enkelt.

Hare.

I´m out!
         
                                        
Linda & jag                                        Slänger upp en bild på mej och mössan

                                                                           
 Sandra                                                Nicole                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0