Fredag

Idag äre fredag då. Härligt. Blev ju lediga tors och fre denna vecka så att säga. Så att...

Igår var det bara en slappisdag. Sov ju hos Julia oxå btw. Men kl 7 ringde klockan, segt. Men jag tog iaf och slängde mej på cykeln till stallet för att fodra å släppa ut djuren. För övrigt vare jäkligt kallt att hojja sådär på morgon. Burr. Sen cykel hela vägen hem till mej denna gång, för att sova vidare. Vakande vid typ halv 11 igen tror jag. Segade lite, duschade och cyklade ner på Tierp med syrran för att göra lite saker och efter det käkade jag frulle som bestod av pizza och en cola. Gott! Hem och sen blev det stallet och på kvällen Idol. Och han den där Johan Palm, den lilla killen... är typ bäst! Helt galet bra lixom.

Idag dårå har jag bara hunnit kliva ur sängen och käka frulle än så länge. Vakande väl vid 10 snåret nån gång ungefär.  Sen dess har jag bara nördat lite här och sådär. Det kanske är dags att klä på sej nåt vettigt och lite så nu om jag orkar. Kan ju inte säga att jag har nåt emot att glida runt såhär lix. Stor tshirt, socker och tofflo och en knut i håret is the shit lix. Resten av dagen får vi väl se vad som bjuds på lixom. Ska väl till stallet iallefall och förresten till kvällen blire troligtvis Degerbo som gäller. Får se vad vi hittar på sen. Woooh, spännande.

Oasis- Don´t look back in anger

Out/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0