Frajdäj

Yeah!

Fredag idag, typ bästa dagen på varje vecka. Och det är ju... bra. Anyway så har jag fått APUplats nu. Det känns mycket skönt måste jag säga, äntligen lixom. Och det verkar bra, snäll och trevlig handledare åså. Så blir nog bra det dära. Började i vilket fall som helst kl 9.30 till 17 idag men annars blire väl mellan 17- 17.30 som kommer gälla dessa dagar. Så..så äre.

Nu sitter jag och inväntar Amanda och Linda, yey! Jag ska cutta dom och sen blire komedifilmkväll typ. Skojsigt :D Haha, härliga brudar det ju. så kul kväll att se fram emot lixom. Inga fel. Åså lär jag fixa lite godis oxå. Är sugen kan man säga fast jag käkade igår och dan innan det oxå men lixom... Jag är godisråtta.se, that´s it lix. Sen får jag ångest och känner mej tjock och massa menne smällar man får ta dårå. Haha. ut å gå lite bah så löser det sej. Men jalla jalla nu va flickor!

Sådärjah nu var jag typ klar, så....

I´m out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0