En dag i veckan

Hej allihopa, everybody typ^^

Nu har en dag av denna vecka oxå gått samtidigt som den nya precis har börjat kan man väl kanske säga. Anyway så äre då onsdag jag snackar om just nu lixom. Som ni kanske själva kan lista ut. Onsdagar är likamed slappisdagar. Börjar kl 12.50 till 14.05, skönt. Sova till 9.30 och typ och sen ta 11.10 bussen in. Svenska på schemat, vilket oxå är det enda ämne vi läser utöver frisörämnena. Lagom det. Slutade iallefall kl 14.05 fast jag bestämde mej för att sluta 13.55 istället för å hinnamed tåget lixom. Hemma lite efter 15, käkade och bytte om lite för att sen ta 16-35 tåget in till Uppsala igen. Våran klass var nämligen bjuden på en visning på BJ:s av American Crew. Ett företag som gör olika sorts produkter inriktat på killar. Så pojkar let´s go for it lixom!  Visningen började vid 19 och slutade vid halv tio. Så blidde tio bussen hem. Skulle eventuellt gått ut men så blev det inte. Rätt sent, skola imorrn och sen så är jag ju lite halvt pank dårå. Lr jah jag vill inte göra av med det jag nu klippt ihop när jag äntligen tagit mej i kragen och börjat försöka spara lite. Får bli en annan gång. Men nu äre sent och MArtina ska sova. Så...

Och det är helt hopplöst det här. Fattar fortfarande inte. Saknar fortfarande ju! Men det är kanske mänskligt? Va vet jag. Och det ska de fan i mej göras nåt åt. 

Go natt.

I´m out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0