Vafan?!

Jaha så nu är det mitt fel alltihop lr?! Skäll på Martina bara hon tålar hur mycket som helst. Återigen.... vad fan ska jag säga lixom? Det spelar ju ändå ingen helvetes jäkla roll va jag säger. Det skiter väl han i! Så nu ska du förfan inte bli arg på mej för att jag inget säger. SNART, snart rinnder det över ordentligt! Då kommer det att explodera. Ännu en gång, jag pallar inte mer. Fattar ni!?! J-A-G  P-A-L-L-A-R  I-N-T-E  M-E-R. Man går och försöker hålla skenet uppe hela dagarna och bara köra på. Man bara knuffar undan allting som försöker komma krypandes inuti huvudet. Men snart så tar det väl stopp. Och då... jah då. Jag vill bort. Bort härifrån. Bort från skiten.

"Mitt liv är helt underbart och allt går som jag vill. Har aldrig mått bättre!" Tänk om man kunde få känna så istället. Snälla. Vadfan har jag gjort för att förtjäna all den här skiten lixom?! Varför just jag.....?

saknar.

Tur att man har bästaste vännerna som får en på bra humör bara av att växla några ord med dom <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Martinan babe! <3

2008-10-16 @ 22:20:41
Postat av: Nicole

<3

2008-10-17 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0