Träna?

Eh.. måndag idag dårå. Segt som vanligt. Uscha, det borde inte vara tillåtet att behöva stiga upp så tidigt som kl 6 på morgonen. Det suger ;o Men men anyways så pallrade jag mej upp och fixade mej lite. Med tanke på att jag är så otroligt seg på mornarna så går allt lixom i slowmotion. Vilket innbär att jag typ får dra me mej frullen på bussen och skynda mej som ett as för att inte missa den. Lala, angående håret blev det en uppsatt lugg idag. Inte för att nån bryr sej men ändå.

I skolan hade vi en lektion på på förmiddagen mellan 8.30 och 11.30. Långhår är det som gäller. Idag fick min grupp rulla lite curler och ha oss. Lite smådrygt äre. Sen fick vi lunch och efter det bar det av till musikens hus för UFs Kick off. Det började typ 13 och höll på till 17. Den första delen var roligast. En föreläsare från Piteå kom och snackade lite. Om eh... allt möjligt. Så otroligt skön snubbe. Jag höll på och dog under tiden som han föreläste. Hahah, jisses. Nej han var riktigt ruulig. Sen var det mest tråkiga föreläsningar... Bara massa babbael rakt upp och ner. Det är lixom inte så underhållande. Okej dom som avslutade allt, dom var oxå kul att lyssna på. Ett gäng killar från Skåneland. Som typ är lr var Sveriges bästa UF företag. Dom hade typ vart med och tävlat i EM och grejjer. Dom sålde iallefall kalsonger med kondomficka med kondom i. Bra idé ju.

Lala... blev 17.30 bussen hem Linda. Var hemma till halv sju. Så det var bara till att käka och dra till stallet. Och och och så har jag varit duktig nu på kvällen oxå. Var ut och gick i 40 min. Alltså sådär med lite fart. Sen träna lite mage på det. Känner mej duktig! På tiden att komma igång med nån form av träning iaf. Röra på fläsket lite så att säga. Efetrsom att jag bara har tjockat mej den senaste tiden... Så nu jäklar ju! Får väl se hur länge det håller i sig sen lixom.. Det blir spännande. Höhö.

Men nus ka jag typ sova! Så att, Go Natt.

Idag har jag inte orkat bry mej om allt skit. Fyfan. Jag pallar inte lixom. Helgen som var nu har varit en av dom hemskaste i hela mitt liv. Så det räcker för tillfället. BLÄ.

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0