Broken

Igår kväll blev bra. Nicole kom hit och vi tittade på film. Först Mirrors och sen så blev jag av med min Pearl Harbor- oskuld. En såndär klassiker som MArtina inte hade sett tidigare lixom. Den första filmen bidrog mest till skrik och vi kollade rätt mest inte halva delen av filmen. Ihh, rysningar. Typ spegelfobi.se efter den. Och Pearl Harbor blev det massa snyft till ;( Men för övrigt bra filmer lix. Sen slagga vi nån gång vid 1 typ.

Och idag sov vi typ till 10 lr nåt sen så hoppade jag in i duschen o lite så medan Nicole låg kvar ett tag till. SovarN. Anyways så käka vi frulle och sen vid 13 kom Linda och det planerades inför helgens myshelg dårå. De tog sin lilla tid men det får man räkna med när det gäller oss lixom. Vi drog iaf till Lidl och storhandlade för att sedan på cykel få med oss alla 5 kassar med mat i till ridskolan. Herregud. Handlade typ halva Lidl vi kändes det som. Snudd på om inte annat iallefall. Väl där packades allt upp och vi planerad sen ännu mer och kl nån gång efter 19 så bar det av hemåt igen. Aja ni hör ju själva 6 timmars planering lixom. Lagom det :')

Nu sitter jag iaf hära och tänker och funderar fram och tillbaka på allt, allt som hänt och allt som kommer hända. Och inser hur jäla fuckat mitt liv är. Ett enda jävla kaos. Allt de man hade och såg fram emot. Allting försvann lika fort och nu är det bara ett enda stort tomt hål kvar av allting. Usch. Jag är rätt nere hela tiden även om det kanske inte märks alla gånger lixom. Men vad ska man göra. Äter ytterst lite med om dagarna. Inget sug på mat kan man väl säga. Mindre bra. Det är sånna här gånger man märker att det är något som saknas.

5 dagar till med dej sen finns du inte mer </3

I´m out.


 Skai


I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me


Kommentarer
Postat av: Linda

baby, du har oss<3

2008-10-29 @ 23:22:42
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Annika

Vi finns här för dig <3

2008-10-30 @ 14:16:06
Postat av: Nicole

<3<3

2008-10-31 @ 14:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0