TJABBA.

Igår var en trevlig kväll. Vi samlades hos Sandra några stycken och hade trevligt. Kollade på idol, dansade massa, skrattade och hade en skoj fredagkväll! Sånt gillas :D Sen när kvällen led mot sitt slut fick jag och Nicole skjuts hem till mej, Där vi sedan somnade sött i min sköna säng.

Idag vaknade vi vid 20 i 11 snåret ungefär på en höft sådär lixom. Låg och drog oss ett tag för att sedan käka frulle och nörda lite idol. Sedan tog vi en kort walk till Natta och hennes nya lägenhet som hon numer bor i. Jag klippte håret på henne iaf och jag tror väl att hon blev nöjd :] Nicole sov. SovarN själv lix. När klippningen var klar blev det lite fika med kaffe och kakor. Gottit! Sen skjutsade Natta hem mej och jag åkte till stallet.

Anyways så sitter jag hära nu och väntar på att typ Sandra ska bli klar så att vi kan åka och handla lite smått och gott sen. Ehm.. sen återstår det att se hur denna lördagkväll kommer att sluta. Eheheh..

I´m out!

Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0